دریا

احساسات

دریا

احساسات

ای که از دوست نشان می طلبی

خانه دوست کجاست؟

در این عالم فانی همه دوستند

اما دوست وفادار کجاست؟؟؟؟؟؟؟

باورکردنش خیلی سخته......که از نزدیکترین دوستت بخوری.....وااااای دیگه باور خیلی چیزا

برام شده کابوس.......مگه من چیکار کرده بودم باهات؟اصلا الان چیکار کردم که میگی من کابوس

شدم.....؟خوب آره حق داری اینقدری که دورو برت  و گرفتن منم بااااید بشم کابوس..........

اما خدااااا هست.....همه میرن دنبال زندگیشون ولی خدا نمیره.....حقی که از من نا حق کردین و

پس میرم...........تو دلم آشوبه........اصلا دیگه نمیتونم نگات کنم.....اینقدر قیافت و ننه مرده

گرفته بودی که حالم داشت بهم میخورد........بابا جون هر کسی یه لیاقتی داره....

.....الهی یه وقت آب تو دلت گرم نشه ........

بگذریم روز تقاص پس دادن تو هم میرسه اما بدون واسه من دیگه مردی......

یا علی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد